Saturday, November 28, 2009

BBQ times..

Ari nie rya aji so mlm tue korang nk taw tak pe aku wat, aku blik g umah tok aku la, yg aku pggl embah.. korang msti plik nape lak embah, coz aku nie ktrunan jawa la.. mlm nie kat umah tok aku, kmi wat bbq n mkn2 la.. sje la wat smpena rya aji n besday embah laki yg ke- 90++... mmg happening gler sume sdra dtg n enjoy la kmi mlm tue, mkn puas gler nek pecah pewot aku nie.. hehe.. tp kna cntrol gak mkn tkt gmok..hehe... tp mlm tue ktorang mkn2 pai dlm kol 11 cmtue coz sume nk blik awl, coz sok sume keje, then embah aku pn dah lth n time diorng nk tido pn.. tp tak pe aku hepi mlm tue coz ktorang dpt kmpul 1 fmly...

nie adik2 aku yg dok sbuk bkar ayam n sosej rmai kn yg dtg nie la maman2 ku or pkcik aku (man jana,man madi, man dino, n my father)
nie la my beloved embah(tok)

0 comments: